Blogia
luosva

CURSO 2007/08

OS SUPERVIVENTES DA ÚLTIMA PROMOCIÓN DO PGS METAL.

OS SUPERVIVENTES DA ÚLTIMA PROMOCIÓN DO PGS METAL.

 

O venres 16 rematou o curso do PGS de Construcións metálicas en aluminio, onde os sete superviventes (contando co profesor, que as súas pasou...) invitaron a uns pinchos aos seus compañeiros do CM de mantemento, profesorado de mantemento e administración, e por suposto ao xefe do departamento de orientación, que nos agasallou cuns pasteis.

Cumprindo con creces os obxectivos reflectidos no currículo profesional, ademais das actividades realizadas no taller de aluminio, pódense destacar a:

  • Construción a careta do cigarrón (2,45 x 1,60 m) mediante proceso de soldadura por arco con electrodos revestidos.
  • Construción e instalación de tres ventás de sistema corrediza de tres follas de 3 x 1,20 metros para os departamentos de mantemento, orientación e humanidades.
  • Construción e instalación de dúas ventás de sistema corrediza de dúas follas de 1,40 x 1,20 metros con persiana, para a entrada principal do IES Garcia Barbón.
  • Construción dunha mesa de estrutura metálica para un equipo de son do IES.
  • Instalación dos altofalantes do salón de actos baixo a atenta mirada do xefe do departamento de mantemento.

PARABÉNS

GPS

DE METAL

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres.

ACTIVIDADES DE CARPINTARÍA DE ALUMINIO.

ACTIVIDADES DE CARPINTARÍA DE ALUMINIO.

 

Onte os alumnos do PGS de metal participaron na colocación de dúas ventás de aluminio con persiana na entrada principal do IES Garcia Barbón. As devanditas ventás forman parte dun conxunto de cinco ventás realizadas no taller, destacando as ventás de sistema corredía de tres follas de 3x1,20 metros, para os departamentos de mantemento, orientación e humanidades, colocadas tamén polos alumnos, cumprindo coas actividades programadas para carpintaría de aluminio.

CARETA DO CIGARRÓN.

Construcción de ventanas de aluminio.

En la última fase (hasta finales de mayo) del curso del PGS de construcciones metálicas en aluminio, los alumnos realizarán ventanas de aluminio que se instalarán en el IES García-Barbón.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres.

PRESENTACIÓN DE LA MASCARA DEL CIGARRÓN.

PRESENTACIÓN DE LA MASCARA DEL CIGARRÓN.


El jueves de comadres, día importante en el carnaval de Verin, el equipo directivo del IES GARCIA – BARBON , con la participación de toda la comunidad educativa del centro, presentó la mascara de cigarrón colocada en la fachada principal del instituto de forma permanente, con el acompañamiento de tres cigarrones.

EJERCICIO DE SOLDADURA.

EJERCICIO DE SOLDADURA.

Los alumnos del PGS de carpintería metálica en aluminio del IES GARCIA - BARBON realizaron una actividad consistente en una careta del cigarrón de 2,40 x 1,65 m, a escala de una careta original, a base de flejes cortados a una longitud máxima de 50 mm y unidos mediante el proceso de soldeo con electrodos revestidos.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres